Hallo allemaal

Ik ben dus Sean, al doet mijn ID me vertellen dat ik Saskia ben.

Ik ben een mens, met een verhaal. Een lang verhaal, een groot verhaal maar ook een deprimerend verhaal op sommige delen.

Ik heb namelijk genderdysforia, een vervelende psychologische aandoening die ervoor zorgt dat mijn hoofd anders zegt dan mijn lichaam, namelijk dat ik in het verkeerde lichaam zit.

Deze blog gaat dus over een jonge vrouw in een verkeerd lichaam.
Alle frustratie en natuurlijk ook blijdschap zullen hier op komen te staan.

Ik wens jullie veel leesplezier!

zaterdag 26 mei 2012

Some Changes :)

Hey allemaal,

nja laten we met de deur in huis vallen: ik heb voorgenomen mijn leven te beteren op het gebied van Roken alsin ik ben sinds eergisteren gestopt. Enige waar ik nog tabak bij mag krijgen is een blowtje zo nu en dan, maar zelfs dat liever niet ;3

Daarnaast heb ik een epische work out gevonden; Shaun T Insanity workout.
Echt bizar, ik ga hier ook al mijn resultaten laten zien en ontiegelijk veel zeiken over de spierpijn ;3

Het komt neer op een omgekeerde interval training, dus heel de tijd high inpackt training met korte fases van minder inpackt. Echt heel cool en ik hoop daarmee in 60dagen een kilo of 10-15 kwijt te kunnen raken maar dat zien we wel weer :3

Dus ja datteh ;3

Geen opmerkingen:

Een reactie posten