Hallo allemaal

Ik ben dus Sean, al doet mijn ID me vertellen dat ik Saskia ben.

Ik ben een mens, met een verhaal. Een lang verhaal, een groot verhaal maar ook een deprimerend verhaal op sommige delen.

Ik heb namelijk genderdysforia, een vervelende psychologische aandoening die ervoor zorgt dat mijn hoofd anders zegt dan mijn lichaam, namelijk dat ik in het verkeerde lichaam zit.

Deze blog gaat dus over een jonge vrouw in een verkeerd lichaam.
Alle frustratie en natuurlijk ook blijdschap zullen hier op komen te staan.

Ik wens jullie veel leesplezier!

zaterdag 19 mei 2012

Klote Lente

Hey allemaal,

Het is eigenlijk alweer te lang geleden dat ik iets poste, dus bij deze...
De laatste weken waren wisselend al merk ik dat ik de laatste 3 dagen weer afglijd naar een depressie.

Sinds mijn comming out had ik alles qua gevoelens naar anderen uitgezet. Geen seks, geen genegenheid en verder dan een knuffel zou het niet snel meer komen met me...
Maar toen *tuntuntunnnn* kwam een vriend van me uit Amerika langs. Een vriend van me die ik al langer spreek en ook veel transgenders kent in de USA.

Ik moet zeggen dat ik van nature een best wel lichamelijk ingesteld figuur ben en ik vind niets fijner dan knuffelen, met iemands haartjes op zijn borst/arm spelen en gewoon relaxen. Ook verdere stappen vind ik niet erg want WOOPIE genegenheid enzo ;3

Maar oke dat was een side note, anders snap je de context van de rest van dit hele verhaal niet meer. In ieder geval op skype veel met hem gesproken/gecammed en daar kwam uit dat hij ook best lichamelijk ingesteld is en hij al vaker met een trans samen heeft geslapen. Ik hield de boot nog een beetje af want... mja... AWKWARDDDDDD... :P

Maar in ieder geval heeft hij me wat inzichten gegeven die ik eerder nog niet had. En daarnaast heeft hij een muur doorgeschopt en het lijkt moeilijker als te voren om het allemaal weer terug te stoppen... Ik wil knuffelen, ik wil iemand die me ziet voor wie ik ben, ondanks dat mijn lichaam faalt... Ik wil bij iemand horen... Ik wil hand in hand lopen en trots zijn op mijn homo-zijn... Ik wil gewoon weer leven.

Ik realiseer me dat ik mezelf dingen ontnam die ik vroeger zo kon krijgen... Ik knipte met mijn vinger en ik had weer 4 mannen achter me aan... Tegelijkertijd zou ik het weer kunnen maar aan de andere kant ben ik bang voor de verandering die mensen zullen zien. Zien ze me dan nog wel als gozer, of word het weer die twijfelachtige hij... Pfff Ik weet het niet, en ik zal het ook nooit weten...

Maar verder... Verder gaat alles oke... Ik denk eraan mezelf verkiesbaar te stellen onder de PiratenPartij, dan ben ik toch nog van enig nut voor deze maatschappij en wie weet... Een transgender in de 2e kamer... Dat zou best hip zijn ;3

In ieder geval ik zal kijken of ik wat vaker kan/wil bloggen, maar dit moest er ff uit.

Groetjez~!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten