Hallo allemaal

Ik ben dus Sean, al doet mijn ID me vertellen dat ik Saskia ben.

Ik ben een mens, met een verhaal. Een lang verhaal, een groot verhaal maar ook een deprimerend verhaal op sommige delen.

Ik heb namelijk genderdysforia, een vervelende psychologische aandoening die ervoor zorgt dat mijn hoofd anders zegt dan mijn lichaam, namelijk dat ik in het verkeerde lichaam zit.

Deze blog gaat dus over een jonge vrouw in een verkeerd lichaam.
Alle frustratie en natuurlijk ook blijdschap zullen hier op komen te staan.

Ik wens jullie veel leesplezier!

zaterdag 5 november 2011

2. Insomnia

Ik heb er weer last van, insomnia.
Zo nu en dan is het er en andere weken of maanden geen last van. Zeker in dit soort tijden, waar ik heel veel dingen moet, en doe, en wil, is het erger. Veel erger. Soms wel tot 2uurtjes slaap per dag voor 3 weken lang.

Dit keer komt het omdat ik bezig ben vanalles voor mezelf op te zetten;

- Een utuup channel (Done)
- Een blog (DONE)
- Het telefoongesprek met het VU.

Het laatste vind ik best wel eng, of spannend, maar mooie dingen zijn vaak eng. Ik weet het niet. Het is iets wat ik al jaren eigenlijk wil, maar nooit gedurft heb, en nu, ineens, zet ik mezelf een soort deadline X.X
Maw mijn hoofd draait overuren.

Het liefst wil ik ook alvast een brief schrijven voor mijn moeder, die ik haar waarschijnlijk ga laten lezen als ik mijn outing doe. Denk dat dat de manier is voor mij om het te doen, omdat ik, ik ken mezelf, dichtklap en nooit weet hoe ik dat deel van de taart aan moet snijden.

In ieder geval is het drukte in mijn hoofd, veel emoties, veel gedachten.
Spannend, maar toch eng. Iets waar ik al tijden naar uit kijk, maar toch eigenlijk niet durf. Argh... :3

Geen opmerkingen:

Een reactie posten