Hallo allemaal

Ik ben dus Sean, al doet mijn ID me vertellen dat ik Saskia ben.

Ik ben een mens, met een verhaal. Een lang verhaal, een groot verhaal maar ook een deprimerend verhaal op sommige delen.

Ik heb namelijk genderdysforia, een vervelende psychologische aandoening die ervoor zorgt dat mijn hoofd anders zegt dan mijn lichaam, namelijk dat ik in het verkeerde lichaam zit.

Deze blog gaat dus over een jonge vrouw in een verkeerd lichaam.
Alle frustratie en natuurlijk ook blijdschap zullen hier op komen te staan.

Ik wens jullie veel leesplezier!

woensdag 9 november 2011

Dipje

Vandaag loopt het even niet zoals ik het zou willen.
Ik ben moe, heb moeite met opstaan en ben een beetje lusteloos.

Waarschijnlijk komt dit omdat ik het zat ben continu de naam Saskia te horen.
Dit had ik natuurlijk al; maar nu is het nog erger nu ik weer binders draag. Die laten me een stuk dichter bij mijn doel komen, en me dus ook zo voelen. Hierdoor is het moeilijk om steeds met mijn meisjesnaam aangesproken te worden.

Ook denk ik dat het gewoon komt omdat ik een beetje uit evenwicht getrokken was. Gister echt met een smile gaan slapen door alle positieve reacties (49positieve reacties in een kleine 8uur), en de in het algemeen redelijke dag die ik gehad had. Hierdoor zegt mijn weegschaaltje der emoties nu: Bij deze heeft u een dip verdient.
En mja dat heb ik nu.

Het is geen gygantische, ik weet dat ik er uit ga komen zonder kleerscheuren, this alleen zo'n dag waarbij het voelt alsof elke beweging die je maakt dat dat niet die bewegingen maar 20x opdrukken.

Maar nu eerst: ontbijt

Geen opmerkingen:

Een reactie posten