Hallo allemaal

Ik ben dus Sean, al doet mijn ID me vertellen dat ik Saskia ben.

Ik ben een mens, met een verhaal. Een lang verhaal, een groot verhaal maar ook een deprimerend verhaal op sommige delen.

Ik heb namelijk genderdysforia, een vervelende psychologische aandoening die ervoor zorgt dat mijn hoofd anders zegt dan mijn lichaam, namelijk dat ik in het verkeerde lichaam zit.

Deze blog gaat dus over een jonge vrouw in een verkeerd lichaam.
Alle frustratie en natuurlijk ook blijdschap zullen hier op komen te staan.

Ik wens jullie veel leesplezier!

maandag 7 november 2011

Tik... Tak...

En de tijd tikt door.

Vanochtend heb ik gebeld naar het VU, wat voor mij een hele grote mentale stap was.
Ook heb ik me eigenlijk druk gemaakt om niets. Dat is gewoon zo.

Ik kreeg eerst Jos aan de lijn, maar die schakelde me door naar zijn secretaresse. Even lekker gebabbelt en daar kreeg ik te horen welke dingen ik bij elkaar moest zoeken, en dat ze me rond 12-en terug zou bellen omdat maandagen gewoon ontiegelijk druk zijn en ze als enige achter de telefoon zat.

Natuurlijk snapte ik dit, maar prettig vond ik het eigenlijk niet. Doordat het zo'n stap was om het uberhaubt te doen, en dan nog 3uur moeten wachten is lastig. en het is langer geworden dan 3 uur. Ik wacht nog steeds. Ben ik te ongeduldig? Ja. Maar kom op.

Mag je niet ongeduldig zijn als je al 19jaar overhoop ligt met jezelf en nu eindelijk een weg ziet om dat over te laten zijn.

Ach nog even geduld en een continu kijken naar mijn telefoon. Ze bellen vanzelf wel... Hoop ik...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten