Hallo allemaal

Ik ben dus Sean, al doet mijn ID me vertellen dat ik Saskia ben.

Ik ben een mens, met een verhaal. Een lang verhaal, een groot verhaal maar ook een deprimerend verhaal op sommige delen.

Ik heb namelijk genderdysforia, een vervelende psychologische aandoening die ervoor zorgt dat mijn hoofd anders zegt dan mijn lichaam, namelijk dat ik in het verkeerde lichaam zit.

Deze blog gaat dus over een jonge vrouw in een verkeerd lichaam.
Alle frustratie en natuurlijk ook blijdschap zullen hier op komen te staan.

Ik wens jullie veel leesplezier!

donderdag 10 november 2011

Moe

Ik weet niet hoe het komt maar ik ben de laatste weken zo Moe... Alsof ik niet verder kan en om half 9 begin ik al in te storten.

Ik bedoel natuurlijk lichamelijk moe, geestelijk nog lang niet. Het wachten is saai en vervelend, en ik ben net een stuiterballetje en wil het liefst nu 12spuiten vol testosteron in mijn heup douwen en wachten tot de reactie in mijn lichaam maar daar gaat het niet om.

Als ik thuis kom, ben ik kapot. Ik hoef nog niet eens wat gedaan te hebben, maar ik ben gewoon moe. Te moe niet, ik doe geregeld nog dingen, maar liever niet. Het liefst draai ik me om op mijn bed en doe even een dutje, maar dit doe ik niet. Omdat ik weet dat ik het anders gewend ga raken en dus moet blijven doen.

Ik denk dat het komt door alle dingen die nu in mijn hoofd spoken. Ik slaap diep, maar onrustig. Als ik rustig stil zit, dan nog ben ik aan het nadenken. Het houd gewoon niet op. Ik vind het niet erg, maar het is gewoon vermoeiend.
Daarnaast speelt mijn gewicht ook mee uiteraard. Ik zit nu weer onder de 100kg maar wil naar de 75, of lager als dat verantwoord is. Ik denk dat zodra ik op mijn streefgewicht zit, en een lekkere conditie heb dat alles wat makkelijker zal gaan.
En als laatste mijn ritme. Het komt veel te vaak voor dat ik om 3uur nog niet moe ben, omdat ik of over mijn slaap heen ben, of het gewoon nog niet gehad heb. Dus nja dat dus... Allemaal dingen die er invloed op hebben. En dat is niet erg, zolang ik maar een goede weerstand blijf houden en mijn schoolwerk doen kan :3

Geen opmerkingen:

Een reactie posten